Bloggkategori: Alla

Färga garn med Kool-Aid

Det enklaste som finns är att färga garn med Kool-Aid. Här är en liten snabb "tutorial"

Mössor till Maken

Maken har äntligen insett att Stetsonhatten inte räcker för att värma knoppen när det är vinter och kallt ute ...

Sockgarnsbyte!

Jag har fått mitt paket i Stickameras Sockgarnsbyte!

Award

Min kompis Pixi har skickat mig en liten Award! Den måste jag dela med mig av!

Garn och tebyte!!

Mitt paket från Ann-Marie dök upp i går!!!  

TRE vinnare!!!

Vinnarna i tävlingen är dragna. Tre stycken har vunnit Kool-Aid och naturvitt ullgarn att färga!

Slut i rutan

Då stänger jag tävlingen om garn och Kool-Aid. Nästintill 120 personer har valt att delta och det kan man ju inte annat än säga att det är en succé.

Virkhjälp ...

Aslan heter min stora, röda kisse. En mycket belevad herre med ett hjärta av guld. Idag har han "hjälpt till" med virkningen ...

Hemlis 6 är över för min del

Idag fick jag mitt sista paket från min hemlis, i hemlis 6 omgången. Härligt!!!

Färdig, mamma!

För ett tag sedan påbörjade jag en väska med virkade rutor. Nu är den klar!

Sida: 11
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15