Bloggkategori: Alla

Man är väl kändis ... tydligen :)

Häromdagen ringde de från Ystads Allehanda och ville att jag skulle ställa upp med en intervju som Månadens jubilar ... ja, vad säger man? Ja, tack och Amen? :-)

Måndagstrött och en massa FO

Idag är jag smått oinspirerad och trött. Så blir det när katterna lever rövare hela natten så man inte får sova :-D

Vinnare!!

Vinnaren i min bloggtävling är ....

Tävlingen går ut idag!

Jaaaaa, det är idag sista dagen för min tävling. Och det är tjugo personer som kommenterat och deltar. Det kommer att bli sååå svårt att välja den som får vinna, så det blir nog en kombination mellan val och dragning ...

Urkass humor

Jag funderar lite runt hemsidor och sånt ...

Ett skepp kommer lastat!

...med garn! :) Kunde inte låta bli.

Tack snälla hemlis!!!

Har känt mig lite övergiven för jag har fortfarande inte fått mitt sockgarnsbytespaket, men här damp hemlis 7 ner i brevlådan idag och jag är en riktigt glad ... skit :)

Spinn, spinn, dotter min ...

Idag har jag puttrat runt i köket, men först efter att jag varit iväg på "uppdrag" och sedan skrivit några timmar ... känner mig nöjd med dagen :)

Jag veeeeeet!!!

Ja, nu har jag varit lite tråkig igen och inte bloggat på över en vecka. Jag vet, jag vet. Jag är en sådan inkonsekvent människa och ibland så är bloggandet inte så högt upp på min lista, men nu kände jag att jag måste dela med mig lite igen :)

Lovikkavantar

Lovikkavantar hör väl till ett av de svenskaste mönster som finns. Jag har stickat ett par till.

Sida: 2
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15